![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
Quote:
lol
Oh lord, wont you buy me a mercedes benz ? My friends all drive porsches, I must make amends. Worked hard all my lifetime, no help from my friends, So lord, wont you buy me a mercedes benz ? Last edited by dylan-marshall; 11-10-2008 at 06:42:29 PM. |
|
||||
|
Quote:
Wenn man sich nicht mehr als Auslaender mit amerikanischer Staatsbuergerschaft sieht, sondern als Amerikaner. Wenn seine Loyalitaet mit den USA ist und nicht mehr mit seinem frueheren Heimatsland wuerde ich sagen.
|
Mal eine Technische Frage hab:
Also wenn man jemanden auf seiner Ignor liste hat, wieso sieht man dann immernoch das gequotete? Muesste man dann GARnichts mehr sehen koennen? Und wenn man jemanden ignoriert, bekommt diese Person einen Bescheid das sie ignoriert wird?
|
Ich hab hier in irgendeinem Thread gelesen, dass die Person, die Du ignorierst keine Benachrichtigung bekommt. Zu dem anderen kann ich nichts sagen...
Eine Interessante Funktion im Forumsbereich!
To view links or images in signatures your post count must be 12 or greater. You currently have 0 posts. AOS Timeline: 08/28/2008 AOS, EAD und AP gesendet! Finally To view links or images in signatures your post count must be 12 or greater. You currently have 0 posts. 09/08/2008 NOA 1 fuer alle 3 und Termin fuer biometrics 09/24/2008 biometrics 10/16/2008 Transfer of AOS to California Service Center To view links or images in signatures your post count must be 12 or greater. You currently have 0 posts. 10/24/2008 touched 11/06/2008 EAD card production ordered / AP approved 11/13/2008 AP in mail 11/18/2008 EAD card in mail Ob es Glueck oder Unglueck bringt, wenn einem eine schwarze Katze ueber den Weg laeuft, haengt davon ab, ob man ein Mensch ist oder eine Maus! Max O'Rell Last edited by Julia_in_Love_with_Eric; 11-14-2008 at 02:44:15 PM. |
|
||||
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Du kannst das Ignorieren ja auch wieder Rueckgaengig machen...
"When women ask me about heels, I say, try a pair on. If you don't see the magic, stick to Reeboks." ~Manolo Blahnik~ To view links or images in signatures your post count must be 12 or greater. You currently have 0 posts. |
| Sponsored Links |
|
|
|
||||
|
Quote:
Quote:
|
Garantiert nicht .... du traegst doch massgeblich zur Unterhaltung bei
Each friend represents a world in us, a world possibly not born until they arrive, and it is only by this meeting that a new world is born. To view links or images in signatures your post count must be 12 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|