![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
Die ganze Familie ist bei der Oma. Um die 40 Erwachsene und Kinder.
erstmal: chips and dip veg tray fruit tray crackers und cheese cookies dann Turkey Ham Gravy white and brown mashed potatos sweet potatos corn Green bean casserole baked beans Broc/Cheese rice casserole Salad sweet rolls cornbread Choc pie cherry pie pumpkin pie und danach platzen wir! Happy Thanksgiving!
Oct 1st 2000, I met my soulmate and he asked me to marry him within one minute Jan 25th 2001, We got engaged April 27th-2001, We got married To view links or images in signatures your post count must be 12 or greater. You currently have 0 posts. April 28th to May 4th 2001, Honeymoon in Paris Feb 21st 2002, Good bye Germany....Hello Ft Hood Sep 2003-Nov 17th 2004, Iraq :-( Nov 17th 2004, The best day of 2004 April 2006- May 2007, Afghanistan July 2007 to Sep 2007, Working hard on a project Sept 2007- Woohoo, we are pregnant December 2007, Bye bye Ft Hood... Hola Ft Bliss December 12th 2007, We are having a baby girl!! January 7th 2008, Daddy felt me kick for the first time May 8th 2008- Welcome Cheyenne Lee, our family is complete! To view links or images in signatures your post count must be 12 or greater. You currently have 0 posts. September 2008, Going back to school! UTEP here I come October 2008, E7 Promotion board April 2009, Beach wedding, Oahu Hawaii Soulmates; two halves of the same soul joining together in lifes journey |
|
||||
|
Quote:
es schmeckt mir turkey sehr gut. Lobt meine Schwagerin! |
|
|||
|
Bei uns gab es ganz untraditionelles Essen. Wir waren zu dritt, hatten einen puertorikan. Freund aus Deutschland zu Besuch. Niemand wollte Truthahn, ich esse sowieso kein Fleisch.
Der Besuch wünschte sich "Bisteck encebollado", hier heißt das "cubed steak", auf Deutsch weiß ich nicht, was das ist, und das wird in einer würzigen Soße mit ganz vielen Zwiebelringen obendrauf gemacht. Für mich gab es Lachs mit Spinat in Blätterteig. Dazu Vollkornreis, Brokkoli, Blumenkohlpuree und Salat. Zum Nachtisch gab es Pumpkin Pie, Eis und Obst und Espresso. Ich habe den kleinen Pumpkin Pie jetzt über 4 Tage verteilt alleine gegessen, da meine Männer keinen wollten. |
|
|||
|
bin ganz ueberrascht dass keiner einen pecan pie macht!!!! Da koennte ich mich reinlegen. Deshalb hab ich auch gleich 2 gemacht. Ansonsten gab es bei uns auch traditionell.Gehoert einfach dazu.
|
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|